Svininfluensan.

Nu har jag fått nog av den där jävla svininfluensan! Det är ett jävla skämt. Folk som dör hit och dit. Klart folk skiter ner sig. Men om man jämför med en "vanlig"influensa är det här ett skämt. Människor dör årligen av den "vanliga"influensan medans de fyra som dött i sverige har fått det största mediaupptåget efter sig! Ett jävla skämt skulle jag vilja påstå.
Jag kommer absolut aldrig vaccinera mig mot svininfluensan om jag så fick betalt för det. För det första så vet man inte om alla bivärkningar som finns. Min kompis som vaccinerade sig blev råsjuk. Hade hon inte vaccinerat sig hade hon säkerligen vart frisk och sen ändå inte drabbas utav den. Jag blir arg på media som förstorar allt.

Våga vägra vaccinet säger jag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du vet säkerligen inte mycket bakom svininfluensan. Ja, det är en risk att man mår dåligt i ungefär ett dygn framöver.

2009-11-07 @ 10:39:36
Postat av: Matilda Glas

Säkerligen vet jag visst det. Så säkerligen så är det en bluff.

2009-11-07 @ 14:14:24
URL: http://arrivederla.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja, ursäkta. Glömde bort att du var Matilda. Haha.

Jisses.

2009-11-08 @ 16:51:36
Postat av: Anonym

Du har inte tänkt på att du kan smitta de som tillhör riskgruppen. Att du smittar någon som dör.

Ego!!!

2009-11-12 @ 13:29:18
Postat av: Matilda Glas

Blir jag sjuk så håller jag mig hemma. Eller så går jag och hostar på alla elakingar i hopp om att de blir sjuka och dööööör.

2009-11-12 @ 22:49:42
URL: http://arrivederla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0