Alla helgons afton.

All kommersiell skit som börjar komma mer och mer till sverige kring denna annars så fina högtid känns lite mycket nu.
Jag minns när jag och min syster var små och vi varje år åkte ut till Rådmansökyrka och tände ett ljud på Pappas farmor och farfars grav och ett ljus i minneslunden för min och Majas farfar.
Iår var inget undantag för mig. Jag åkte ut, tände ljus och la en tanke åt de som behöver en tanke. En fin tradition som jag komer sakna den dagen det kommer vara för långt att fara ut dit.

Nu ska jag göra iordning min middag för kvällen för att senare knalla till jobbet. Ha! Jag är fortfarande rånöjd att säga att jag ska till jobbet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0