Födelsedagen är över.

Jag har ätit tårta så jag har ont i magen!

Haft fina vänner på besök och myst lite i soffan med sambon.

Tack Linn och Niklas för utgångs-kittet.
För er som inte vet vad det är kan jag förklara:
Ett presentkort på H&M för, att köpa något fint.
Ett presentkort på Systemet, för att köpa något till förfesten
Ett presentkort på GST, för att köpa nått på krogen.
Ett presentkort på apoteket, till dagen efter.

Mycket bra.

Och tack Jollan, Ida, Robin och Erik för Boken och Sexlingen! Vi hoppas på utdelning.

Nu sömn. Imorgon nya tag!

Kommentarer
Postat av: Malin

Hejhej!! :)

Ja självklart, det går så bra så. Du kan adda min msn - [email protected]. Så kan jag skicka lite bilder! Jag har ju en hel del bilder på dig därifrån.. jag kan packa ihop alla i en mapp och skicka till dig?

2009-10-28 @ 11:05:59
URL: http://moggi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0