Godmorgon bloggen!

Jag har fortfarande inget jobb men det hindrar inte mig från att vara uppe med tuppen. Jag lovade nämligen min älskade farmor under ett svagt ögonblick att jag skulle möta henne i badhuset kvart över sju imorse för att simma. Jag är en kvinna vid mina ord. Simmade sex hundra meter innan jag begav mig upp mot bastun och duschen.
I omklädningsrummet hade jag och två tanter en mycket angenäm diskution ang stilar och kläder. Jag gillar tanter.  Dom är rara.

Nu ska jag nog söka en massa jobb. Hoppas att jag får ett jobb och sen iväg och luncha med farmor och kusin vitamin.

Skickar även en puss till bästa Stina som drar till London idag. Vem vet hur länge hon blir borta?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0