Hmm..

Jag har tagit massor med fina bilder med min systemkamera. Synd bara att jag inte hittar minneskortläsaren till denna så jag kan tyvärr inte visa er några bilder.

Hängde med Linn idag. Det var mysigt. Sen mötte jag upp bästa mamma och sötaste lillebror.
Lillebror så jävla söt som mular i sig sockervadd och står länge länge framför godiset och ska välja. Till slut effter att ha kollat och suktat, i vad som känns som en evighet ,säger mamma att vi kan åka till Norrköp och köpa lite godis om du vill. Då väljer han en liten rulle med tuggummi, ni vet en sån som smakar i en fem minuter. Sen åkte vi till Norrköp i allafall. Där fick jag en skogaholmslimpa, lite pytt-i-panna och ett 15-pack ägg. Och lillebror fick självklart sin godispåse. Så jävla nöjda ungar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0