I need a job! And i need it quick!

Okej eftersom ingen tog mitt förra inlägg på allvar, dvs jag har fortfarande inget jobb så kan jag berätta för er vad jag gjort tidigare under min korta karriär.

Sommrarna 2005, 2007 och 2008 jobbade jag på ICA flygfyren här i Norrtälje. Jag satt i kassan och jobbade i köket, bageriet pluss att jag jobbade på avdelningen som hade hand om allt som man inte kan äta. Alltså allt från CD-skivor till shampo. Kassan på ICA är helt klart en favorit.


Våren 2009 jobbade jag första halvan på en faktureringsföretag i Stockholm. Där jag satt i kundtjänst. Mycket roligt arbete. Jag stormtrivdes men arbetade tyvärr endast som konsult.

Den andra delen av vären 2009 jobbade jag på Roslagsskolan (åk 7-9) som Engelska lärare. Mindre roligt arbete med det betalade räkningarna. Samt att ungarna var supersöta.

Dagen efter sista dagen på skolan började jag jobba på Posten. Som lantbrevbärare. Alltså gled jag omkring i en bil ute på Väddö hela dagarna och delade ut post till 75 fastboende samt 500 sommarboende. Där trivdes jag också väldigt bra.

Nu på hösten har det däremot vart dött. Sist jag jobbade så var det en vecka på faktureringsföretaget i slutet av augusti. Alltså har jag nu inte jobbat på en och en halv månad.

Dock behöver jag endast jobb fram tills den 6:e december då jag kommer åka till Thailand i fem veckor. Men vem vet. Jag skulle kunna jobba där också om jag fick den möjligheten!

Så ärligt talat tjejer och killar, vänt på stenarna, gräv i groparna. Hjälp mig skaffa mig ett jobb i Norrtälje eller i Stockholm. Jag gör det mesta!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Har du kollat på Citymail? Dom brukar alltid behöva lite extra vikarier. Jag arbetade där förut och trivdes utmärkt.

2009-10-15 @ 09:15:44
Postat av: J

Du jobbade nog inte som konsult ;)

2009-10-16 @ 06:06:59
Postat av: Matilda

Jo, jag jobbade för ett bemanningsföretag. Är man uthyrd från någon utav dessa kallar man sig för konsult.

2009-10-16 @ 12:00:51
URL: http://arrivederla.blogg.se/
Postat av: LOK

jag behöver nån som städar mitt rum och nattar mig när jag e full? något att tänka på??

//lok

2009-10-22 @ 01:27:12
Postat av: nina

timmisar på ROS behövs alltid! :)

2009-10-23 @ 02:46:12
URL: http://ninaek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0