Jag är hungrig.

Och när jag är hungrig börjar jag fantisera om vad jag ska äta imorgon.

Och imorgon ska jag lyxa till det genom att köpa mig en fin köttbit. Sen är frågan om jag ska käka det med pommes och bea? Potatisgratäng (findus färdig gjorda på påse) och bea? Eller klyftpotatis och bea. Ska jag käka lite vitlökssmör och sparris till det? Eller ska jag slänga ihop en fräsh sallad med balsamvinäger.  Nu är jag ännu hungrigare.

Så vi går vidare till frukosten. Två mellankokta ägg med kaviar. Synd att man inte kan dricka apelsinjuice till kaviar.  Men man kan dricka te. Undra om jag ska käka lite corn flakes med socker och mjölk (självklart den laktosfria varianten). Eller rostemackor med smör och ost och skinka och tomat och gurka och toppa med salt.

Lunch då. Kokt potatis med pannbiff och brunsås.

MM.. Nu ska jag sova så jag får vakna upp och käka mat.

Förresten. Jag måste ut till Rådmansö kyrka imorgon och tända ljus för min farfar och andra släktingar. Men jag har ingen bil. Någon som har en bil att låna ut under en timme imorgon? Hojta till.

Puss


Kommentarer
Postat av: Tobias

Man tackar! Roligt att du tycker det :)

2009-10-31 @ 02:20:45
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: vesna.blogg.se

härligt att du e med=)

2009-10-31 @ 11:28:02
URL: http://vesna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0