Soon to be a Birthday Girl!


Som ni kanske inte vet så närmar sig min 21:a födelsedag med stormsteg. Jag blir snart ett helt år äldre och förhoppningsvis lite visare med det.
Det finns två saker jag verkligen verkligen önskar mig.
Det första är ett jobb. Jag önskar mig verkligen ett jobb. Åh, vad jag vill ha ett jobb. För det andra så önskar jag mig den här boken. Gärna på svenska och i pocket format så jag kan ta med den till Thailand i december.
Så om ni vill ge mig en födelsedags present, ge mig ett jobb. Har ni inget jobb till mig så gärna den här boken.

Men det är inget tvång. Jag är inget stort fan av födelsedagar eller firandet av saker överhuvudtaget. Men den som vill får gärna baka en tårta och ta med den på tårtkalas. Gärna en prinsesstårta.

Nu ska jag sova. Godnatt.

EDIT: Jag oönskar mig boken då jag får den av mamma efter att hon läst den .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0