Tack som faan!!!

Jag har haft många bra arbetskamrater under mina arbetsår. Många goda skratt, trevliga resor, fina minnen och galna fester. Det skulle bli orättvist om jag skulle försöka räkna upp alla för jag skulle glömma en massa. Men idag får en av dom ett alldeles eget inlägg.

Billy! Eller apan som jag kallade honom när vi jobbade tillsammans. Han är en gigantisk neger! Jag jobbade tillsammans på ett faktureringsföretag i vintras/våras. Han är dansk kanske jag ska tillägga. Hursom. Bille var en kanonkille. Är en kanonkille! Vi retades ofta med varandra. Han var som sagt apan. Jag var albinon. 

Idag fick jag ett Pocketogram på min mail! En tidig födelsedag från Billy. Med den finaste hälsningen!

Du har fått ett Pocketogram med följande hälsning:

Hej! Billy här.... Såg på FB du fyller år snart och tycker absolut du är värd en liten present. Försöker läsa din blog ibland och jag skrattar alltid. Ha det bra och lycka till med jobbsökande. Tycker det helt ofattbart att ingen anställar en intelligent tjej som dig. Ha det bra albino:-P mvh Apan


Jag blev så fruktansvärt glad! Ni anar inte.
Billy, du anar inte hur glad jag blev! Fler Billys till världen!

Tack tack tack Billy-Boy!
För  er som är nyfikna ser Billy-boy ut såhär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0