Min lördag.

Jag och Pär skulle laga middag igår. Tillsammans. Sådär som man gör när man tycker om varandra. Vi skulle använda kokbok och följa recepten slaviskt. Sen skulle vi äta för att sen åka in till storstaden för att gå på bio. Vi skulle se den nya Brad Pitt filmen. Sen skulle vi åka hem och mysa i soffan framför dålig lördagsTV.

Men det blev ingenting utav det ovanstående.

Vi blev istället utbjudna till Grisslehamn. Det var släktkalas. Inte min släkt dock. Det hade jag inte pallat. Det var alla Pärs syskon med respektive och barn. Deras mor och jag och Lisa.  Vi hade  en fantastisk trevlig kväll med god mat och många skratt. Jag tog på mig ansvaret att köra hem så medans de andra drog nubbar och drack vin så smuttade jag på min cola.  Mitt i natten drog vi även ner till havet. Låg på bryggan och kollade på stjärnorna. Så otroligt vackert.

Så, nu vet ni vad jag gjorde igår. För er som skriver upp sånt(mamma).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0