Fan fan fan, det skulle vart du.

Idag har det promenerats i stilettklackar. Fötterna värker. Jag har legat i humlan och läst en bok jag fick låna igår. Den tog slut nyss. Mobilen  ligger långt långt borta på ljudlöst. Orkar inte bry mig om den. Nu brottas jag med beslutsångest och försöker intala mig själv att allt löser sig bara jag tänker positivt. Ena tanker säger. Gör det, kom igen nu, du klarar det. den andre skriker Nej stopp, lägg av, lägg dig ner, still, plats! Jag vill jag vill jag vill. Men jag vet inte om jag vågar. Hjälp!

Kommentarer
Postat av: Moa

Har du redan läst ut den?! :D



Jag hejar på dig hjärtat! Du klarar det!

2009-09-01 @ 19:48:09
URL: http://mmab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0