Lite fakta.

Flyger man en gång om dagen så krashar man var 19 000 år. Dt var det en snäll själ som skrev till min mamma som är mycket mycket flygrädd när hon skulle åka till Malta. Bra statistik tycker jag.
Imorgon 0615 flyger jag och Pär iväg till Grekland och Zakynthos. Ska bli så skönt.
Alla kameror följer med.
Måste göra mig själv en liten matsäck nu. Så jag överlever resan. För er som inte visste det så avskyr(!!) jag flygplansmat!! Absolut det värsta jag vet.

Nej som sagt. Har saker att göra. Packa klart, matsäck, lägga fram kläder tills inatt, ladda batterier till kameror, hämta böcker hos mamma, pass och biljetter i väskan. Bohja. Blir trött av att tänka på allt. Vi snackes. Puss

Kommentarer
Postat av: J

Inte ofta du får ha med dig mat till utlandet. Så du tänker på det.

2009-09-29 @ 16:42:33
Postat av: Matilda

Jag har inte med mig mat till utlandet. jag hade med mig mat till flygplatsen. Sen är dom inte så kinkiga när man åker inom EU. skulle vart värre om jag åkt till tex australien. Så mina mackor kom säkert igenom säkerhetskontrellerna och blev snabbt mat i min mage på planet :)

2009-10-07 @ 00:20:48
URL: http://arrivederla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0