London-Listan.

Jag håller på att göra en lista med saker jag måste göra när jag är i London den här gången. Sist var jag där i fyra hela dagar men det var så varmt och vi var så bakis så vi spenderade den mesta tiden ätandes chips i Hyde Park.  Nu kommer jag vara där i fem och en halv dag. Så något mer borde jag kunna hitta på.

Jag ska med all säkerhet:
  • Besöka the British Museum och Tate Modern.
  • Knalla  över the Millennium Bridge,
  • Stirra på fontänderna vid Trafalgar Square
  • Gå på någon av marknaderna Portobello, Camden eller Greenwich.
Jag menar. Jag behöver inte överdriva. Så jag tror nog att jag kommer lyckas med mina mål.

Kommentarer
Postat av: KreditorMartina

Matilda!! du måste gå till camden!! åhhhh:)

2009-09-11 @ 21:09:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0