Meltdown.

Min älskade laptop som har vart ledsen sen i maj har nu blivit begravd. Eler inte datorn, men allt däri. Bilder, filmer, texter, viktigt dokument. Allt Borta. Fan vad dävet det känns. Inte nog med att det är alla mina grejer från två år tillbaka. Mitt slutprojekt i gymnasiet. Alla fotojobb, alla galna kvällar med gängen, min serie samling av Gosip Girl och Gilmore Girls. Fan, allt är verkligen borta. Nu börjar jag nästan gråta. Och min musik! Min darling musik! Mina samligar. Ovädeliga oersättliga albm med Peggy Lejonhjära! Såntfinns inte längre! ÅH! Snällanågon döda mig!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hela ens liv finns ju förfan i dom där jävla datorerna... /linda

2009-09-19 @ 00:45:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0