Members only club.

Gårkvällen var inte lika bra som föregående kvällar. Men visst hade vi trevligt.
Dagen började med att vi promenerade en massa. Gick över millennium bridge,  knallade runt på marknaden vid south bank. Gick tillbaka till tyskarna för att hämta mina klackar som jag hade glömt där kvällen innan. Och helt plötsligt var klockan sent och vi skulle iväg och möta våra favorit greker. De tog med oss till en members-only-club (mycket spännande må jag säga) och där skålade vi och hade det angenämt. Ett kefft sms mitt i det roliga förstörde parykänslan en smula och jag och charlie vandrade hemmåt. Innan tre var vi hemma igår. Duktigt må jag säga!

Mer bilder finns på Charlies kamera. Jag är riktigt dlig på att ta kort. Lägger upp så fort jag hittat den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0