Sömbrist.

John Blund står och hånskrattar åt mig utanför fönstret. Han tok vägrar låta mig somna in. P dängde han till efter fem minuter i sängen medans jag har legat och vridit mig i flera timmar.  Men, det finns alltid saker att göra på internet. Jag har kollat vädret i London under min vistelse där. Så här ser det ut:

Observera att jag åker dit torsdag.
Sen så har jag lovat en fashion show med bilder av kläder jag fått ärva de senaste dagarna.
Ingenting jag kommer komponera ihop nu iaf. Det kommer imorgon.

Imorgon som egentligen är idag 090909. Sjukt. Jag gillar siffror. Jag minns vad jag gjorde 070707. Jag minns vad jag gjorde 080808. Vad kommer ske imorgon som är så minnesvärt? Om något?
Jag vet vad jag ska göra imorgon iaf. Dagen är nästan  i minsta detalj planerad. Eller? Ne, där ljög jag. Vet vart jag ska vara klockan 11.00 och jag vet vart jag ska vara 18.00. Därimellan och efter och före har jag sjuhundra miljoner saker att göra. Så stor vilja, så lite tid.

Föresten. Någon som är sugen på att åka till arlanda natten mellan femtonde och sextonde alltså tisdag och onsdag nästa vecka och hämta mig på arlanda. PLanet landar 00.30? Kom igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0