Utekväll.

Sen jag kom hem ifrån London har jag hållt mig inne. Allternativt ute på landet. Utekväll i Norrtälje har inte lockat mig. Men ikväll, med hemlagad mat och glass på menyn bestämde sig Pär att åka och spela hockey. Då tog jag tjuren vid hornen. Ringde Roese-Rose och begav oss ut i Norrtälje-natten. Mycket spännande. Nja. har haft mycket bättre kvällar. Men även mycket sämre.

Och nu, samtidigt som jag sitter här vid datorn, klivet en tjej ut ur Eriks rum. En tjej som vars storesyster jag spenderade mycket mycket tid med under min högstadietid. H.S lillesyrra!!! Hannah, Rose-rose och Linn, ni vet mycket väl vems lillesyrra som irrar runt i min lägenhet. Kvällen är gjord. Jag kommer somna gott och med ett leende på läpparna!

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Tobias

Hitta kvällens krog på krogguiden. Perfekt tjänst!

2009-10-09 @ 19:28:59
URL: http://krogguiden.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0