Flyttångest

På någe vis känns det dävet att behöva plocka ner sitt liv i lådor, igen.
Det är inte direkt första gången jag flyttar, men det är andra gången jag flyttar hem. Lägenheten hyrs ut från och med lördag. Inatt kommer bli sista natten i lyan och det känns sådär. Men det kommer fler lägenheter och fler flyttar innan jag sätter mig ner ordentligt.

Nog med dävna rader. Idag är det fina Jollans födelsedag. Vi började firandet redan igår med vin. Fina Jollan och vin. Bättre kan det inte bli. Nu är det snart dags att pallra sig till Michan där födelsedagsfirande är på sin plats. Tårta, fina vänner och solsken. Det kommer bli så fint. Sen är det dags att röra sig hem till farmor för middag.
Det kommer bli en lugn och fin torsdag.

Nu, packa ihop allt som jag slängt ut på golvet.
Vi ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0