Historien om den stulna telefonen.

Det böörjade med att jag och P tog fel på 12 timmar när vi skulle åka buss till Bocas del Toro.
Det åkte visst 830 på kvällen, inte på morgonen. Woops.
Tack och lov att Albrook Mall ligger vägg i vägg med busstationen i Panama City.
Vi började med att lägga in våra väskor på ett ställe.
Tar ut alla pengar i väskorna och börjar våran glidar dag.  Vi spelar sjuktspel i en arkadhall, jag klipper bort mitt risiga hår, vi går på bio, glider runtoch spanar. När klockan börjar närma sig åkdags drar vi och hämtar våra väskor. Det mesta ligger kvar. Dock saknades min telefon, 20 bath ur min plånbok (däräven våra pass låg.) Ps tvålar och alla hans rena Hugo Boss kallingar. Även en förstörd Kristusfigur blev  offer för dramat.

Vi försökte prata med någon säkerhetssnubbe ochhan skulle kolla på övervakningskameran idag och sen återkomma till oss. Tjena. Än har han inte ringt.

Nu befinner vi oss iaf på Isla Colon i  Bocas del Toro. Här kommer vi befinna oss i en och en halvvecka innan vi måste börja bege oss till Costa Rica.
Förövrigt så kommer det nog tyvärr bli dåligt på bildfronten nu  då vi använde min mobil som kamera. Nu blir det till att bruka Ps.

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0