H, har du tagit min rosa randiga tröja?


Jag har två funderingar med den här bilden.
1
 Halsduken. Vem har tjyvat den? vet att jag har haft den någonstans på en förfest men glömt den och gått hem med en filt runt halsen. Vem var jag hos? Vet att det var vår för jag hade bara skinpajen på mig.

2
Solglasögonen. Fina fina solglasögon. H, är det du som snott dem? Jag minns att jag bodde på Stora Brogatan sist jag använde dessa. De är saknade. Både psykiskt och fysikskt.

Sen vill jag bara poängtera mitt långa hår. Vad fint det var. Nu är det kort och fluffigt. On the bright side: Det är en brilliant bild som H (inte min H utan H´s H) har tagit av en brilliant person. Nu blir det sängen. Imorgon har jag en dejt med just min H. Middag och hockey! Heja Djurgården!


Kommentarer
Postat av: Matilda

Sluta rök unge!!

2010-08-27 @ 11:10:04
URL: http://arrivederla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0