Hjälp oss reda ut det här nu.

Jag citerar min kära vän Michaela Rönneborg. Hon skrev ett härligt inlägg om kvällen som vart.


"Från tjugotvå till fyrtiotvå på tjugofyra timmar

Jag har nyss kommit hem och i bilen funderade jag på kvällen som precis passerat... Vi åt middag och drack alkoholfri äppelcider. Vi drack kaffe, åt cognacstårta och mörk chocklad till efterrätt. Vi drack ännu mer kaffe och vissa tog en "efter-maten-cigg".

Vi pratade om Barack Obama, det kommande valet och inredning. Vi pratade om hur man bäst spar pengar och hur mycket sprit som faktiskt är lagligt att ta in i landet. Vi diskuterade det viktiga i att vara med i facket och a-kassan och att man ska känna till sina rättigheter som anställd.

Vi planerade hösten och den innehöll mer myskväll, scones och te än rödpang, högklackar och nattklubb.


Min fråga är nu, börjar vi bli gamla?"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0