Ååh vad jag hatar tisdagar! Det är jätte l...

img_0162 (MMS)

Ååh vad jag hatar tisdagar! Det är jätte långt till helgen, vi har den fulaste skjortdagen på jobbet (ja ni ser ju bilden), ingenting går någonsin bra på tisdagar. Men för att vända på det hela så är det bara två tisdagar, tre med idag, kvar i år. Och dessutom är det bara sju och en halv arbetsdag kvar innan jag åker på semester. Sol, bad, värme, dykning, bokläsning. Vi ska dessutom på på en resort som ligger lite vid sidan om så det kommer vara avkoppling på HÖG nivå. Nu ska jag fortsätta äta min fattiga lunch som vid det här laget har hunnit kallna. Lycka vore om någon kom över med en delikat matlåda till mig varje dag. Då skulle jag vara lycklig. Speciellt på tisdagar. Puss på er alla fans.


Kommentarer
Postat av: Niklastiril

Interesting. No more comment :)

2011-07-11 @ 09:01:27
URL: http://niklastiril.blogfrombed.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0