Ungefär så här glider jag runt förtillfället.

Minus flätan då såklart. Har en smula för kort hår för det.


Just nu faller allt på plats. Jag träffar människor som gör mig lycklig och får mig att vilja bli bättre. Jag slipper julen (Köp nya Amelia nr 26!), får resa med min finaste pappa.

Jobbet rullar på. Det kommer bli tre helvetes veckor fram till jul men det är bara att bita ihop. Belöningen kommer sen.
Ska förövrigt köpa mig en kamera. Så jag kan dokumentera mig och pappa på stranden, i poolen, på dykbåten, på stranden, i solen, på shoppingrunda i Bangkok. Ja, bara massa braigheter.

Är förövrigt besatt av den HÄR låten.

Godnatt alla fans!

Kommentarer
Postat av: Melle

Min fina fina tilda, älskad så högt! min bästa vän!

2010-12-02 @ 21:35:05
URL: http://mlundinb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0