Hej stalkers.

Sitter hemma hos mamma just nu. Blev bjuden på pannkakor till frunch, och har tvättar en massa. Ah, fyra tvättar totalt blev det.

Har en som ska in i tvättmaskinen om 30 min, sen ska allt torka och sen är jag klar. Tack och lov. Rena strumpor! Jag tog mitt sista par igår så det var lika bra att jag begav mig över hit idag.

Utanför fönstret slutar det inte snöa. Så rackarns mysigt. Puck har snott min kamera och springer runt och leker mästerfotograf. NI kan vänta er sköna pics när jag kommit hem, mest på hundarna låter det som... STELLA!!! KOLLA HIIIT! FLISA!! SITT STILL!

En lagom skön och lugn söndag.

Förövrigt har mamsen tjackat badkar! HURRA!!! Jag är nöjd. Familjen lär se mer utav mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0