Jävla öga!

Ni som är mina hängivna stalkers hör ju hört talas min mitt lazy eye, sett också. Hövva. Hursom. Jag måste till ST eriks ögonsjukhus för det här funkar inte längre. Men för att få komma dit måste jag ha en remiss. Och för att få en remiss måste jag gå till husläkarn som endast finns tillgänglig dagtid. Hela dagen idag kommer att gå åt att vänta på att få träffa enläkare som ska ge mig en lapp som säger, hej, här har du en remiss till ögonsjukhuset!

Känns ovärt. En hel dag åt skogen för att mitt jävla öga inte vill fungera som det ska.
FUNKA! NU!

Men nog om CP-ögat.

Vi hörs.

Åker förövrigt till Minsk imorgon kväll. Det blir kul!

Kommentarer
Postat av: Caroline Küller

Jag har också varit där och opererat ögat :D Skabbigt sjukhus!

2010-02-11 @ 17:15:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0