Men ärligt. Vilka kan inte ge sig?

H kom hem ifrån Oslo med två pingviner till mig! Två stycken! Hur länge har inte jag tjatat på P om att jag vill ha en pingvin? Väldigt väldigt länge! Men ingen Pingvin här inte. Men igår fick jag två stycken!! Av min älskade H. Det är riktig kärlek!


Sen till gårdagen. Det ryktas på stan att det hände en massa grejer igår. Vem lämnade Ntown-folket för en Lund-bo egentligen? Vem gick in på 90-talet, twice, för att sen snabbt som attan kila in på 70-talet? Vem blev hemburen? Vem trillade hem vid 0600? Vem straff-hånglade med vem?  Vem köpte en platta bärs ur en bagagelucka? Vilka kan inte ge sig? Vem försökte ringa ett booty-call men fick nobben? Vem är sur på vem egentligen? Vilka kunde inte ge sig utan gick på varandra i brist på annat? Vem drack gratissprit hela kvällen? Vem åkte med kexet i securitasbilen? 
Hjälp mig knyta ihop de lösa banden.

Nu ska jag, H och pingvinerna ut på en promenad.


Kommentarer
Postat av: Cajsa

hahaha låter som allt är som det ska i Ntown! Precis som på de gamla goda tidena :D

2010-02-28 @ 13:58:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0