Mycket viktig info för mina stalkers.

Gårkvällen spenderades med L på Åtellet. Vi (läs jag då L jobbade) drack te, käkade bulle, en tryffel fick jag väl också i mig. Kom därifrån långt efter stängning. Då begav det sig till GST för ett glas vin innan det var dags att avrunda kvällen då jag skulle upp till jobbet tidig morgon. Det var vår date det.

Nu sitter jag på jobbet och väntar på att papps ska plocka upp mig och vi ska på födelsedagsmiddag. Systeryster fyller 23 på lördag så vi tre + farmor ska äta middag ikväll här i sthlm. Inget mig emot.

Helgen är fullspäckad och jag är rädd för att glömma bort saker som jag lovat. Men jag vet att jag ska på aw, sova hos E då jag och E ska på hockey på lördag, senare under lördag är det födelsedags kalas med utgång. Har jag glömt nått?

Tror inte det, hoppas inte det. Hojta till isåfall.

Så, nu vet ni alla vad jag ska göra. Fankort undanbedes. Men en autograf eller två kan jag väl skriva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0