Gårdagen.

H!

Kvällen igår vart inte alls som jag tänkte mig! Den blev bättre!

Jag hade inställningen att det skulle vara hårdröj ute hos freddy i rimbo. Tji vad fel jag hade.
Freddy och hans tjej Carro bjöd på middag. Super smarrigt. Och det var bara de två, Ida, Michan och Erik. Och jag då. Så vi var inte så många. Lite senare kom Carro, Max oh Jollan också förbi och gänget var samlat igen. Vi satt där ett pra tag och snakade om allt möjligt, drack sprit och skrattade högt.

Trött som ett djur trillade jag i säng runt två halv tre sådär. Myket nöjd med tillvaron. Tänkte lite på dig och somnade sedan gott.

Här kommer några bilder som jag snott från Michan.
(Förlåt Michan, säg till om du vill att jag ska ta bort dom)

Vuxenpoäng på vattenglaset som står bredvid...

Jag hoppas Ida lägger upp sina bilder snart så jag kan sno dom också.

Jag återkommer.

Miss you so much it hurts a little <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0