Ja e int sur!

Jag är bara jävligt bitter.
Dagen har vart en total besvikelse, vad har jag gjort?
Ingenting! Eller?
Jo, jag grät en smula, ryckte upp mig och åt en cheeseburger på donken. Rökte för många cigaretter och fick en årsförbrukning av kondomer. Givande? Ne.
Jag behöver inte ens en årsförbrukning utav kondomer, jag behöver inte ens en fyramånadersförbrukning utav kondomer, jag klarar mig fint utan!

Älskade H, tack för maten och ursäkta sällskapet. Jag kan inte vara den bästa sambon alltid. Men vi passar bra ihop iaf. Vi har ju faktiskt en till i familjen nu. Vi har en söt liten chipmunk. Nu saknas det bara en pingvin och lyckan är gjord.

Och varför inte låna hem tusse en kväll i veckan? Jag menar, avancera lite med levande saker. Antingen det eller så åker vi och kidnappar Ture. Han är ju för gosig. Sover 20 timmar, vandrar i en halv och ligger och kollar resten utav tiden. Kul kille.

Nu kommer snart fröken I över på ett päron.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0