Mitt Bankie.

Här H ska du få se lite bilder från mitt Bangkok.


Jag var lycklig som ett litet barn på julafton. Sushi på rullande band!

Där bodde jag och Maja, på 41sta våningen. Toppen skiftade även färg. Kolla efter den nu när du är i bankie.

Jag tror Maja tog 7-800 sånna här bilder, både i dagsljus och på kvällen.. Här utanför älskade MBK.

Massa skit finns det.

Här är mitt och Majas hotellrum. Vi bodde som prinsessor.
Sista kvällen fick vi hänga kvar på hotellet efter att vi checkat ut för att bada lite i poolen och duscha och  sådär innan vi for hem. 
Vi tänkte att vi skulle ta en sista cola vid poolen för att dricka av och njuta utav den sista timmen i bankie. Vi fick notan på två små glasflaskor cola! Håll i dig! 306 bath! För två små color! Rena rama rånet!

Kom hem nu H.

I miss you so mych it hurts a little

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0