Nu du H!

NU ska du få höra H!

Vi har en vän, du och jag, jag har bott med na en vecka typ, du har bott me na under någon månad sådär. Vem är det om inte vår älskade Caroline Küller. Hon har iaf under en veckas tid försökt flytta sin blogg till en större platform eller bara flyttat den någon annan stans då den där sidan hon bloggade för innan har gått ner sig. Hur som helst.

Senare i veckan, alt nästa vecka kan man finna Caroline Küllers fina texter och söta tryne på den manliga hemsidan moore.se! Hallå! Hur coolt? Carro <3 Moore! Jag är så stolt över henne så jag nästan trillar av pinnen!

Tre nätter utan dig kvar. I miss you so much it hurts a little!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0