Till älskade H.

Framöver så kommer bloggen få ett nytt koncept. Det kommer bli skrivet som ett brev till min älskade H som inte finns i min närvaro för stunden.

Hej H.
Jag sitter här, i vår lägenhet. Mjukisarna sitter på och Melissa Horn spelas på hög volym. Bör egentligen stå och riva i min gigantiska klädhög som liger vi fotändan utav sängen för att hitta nått att ha på mig. Jag ska tydligen på hemmafest i rimbo ikväll. Rimbo utav alla ställen? Jag fattar ingenting.

Men med gott sällskap och lite alkohol i kroppen kan jag nog överleva själva rimbo-delen i det hela.

Hoppas att Helena tar hand om dig och att ni dricker mycket singha, det gjorde jag.  Det är inte lång tid fram tills att vi sitter här, du oh jag, och planerar vår egna resa. Jag tror att det inte kunna komma lägligare allt det här med resor, samboskap och jobb. Just nu känns allt bara så rätt H.

Och med det skrivet för idag så återkommer jag imorgon med info om hur kvällen gick. Jag ska drika en bucket så det kan ju gå hur som helst.

I miss you so much it hurts a little <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0