Godmorgon min kära blogg! Hoppas allt är b...

Godmorgon min kära blogg! Hoppas allt är bra med er kära lärare. Jag är vaken. Ska iväg och spela fotboll med mitt kära Enskär. Sista dagen på årets cup. Känns bra. Ett helt år ligger sedan framför mig innan jag behöver aktivera mig igen med löpning av diverse slag. Måste erkänna att jag saknar mina kära dosor uppe i härnösand. S, hoppas du har det fantastiskt på emmaboda. En spontan grej är aldrig fel att göra! H, angående lägenheten. Maila lite mer info! Och till er andra. Ha en fantastisk sista dag i juli. Imorgon är det augusti. Vart tog sommaren vägen? Men det har ändå vart en fantastisk sommar. Och augusti är sommar det med. Även om hösten ligger i luften. Hej hopp, vi hörs! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0