Så var det med det.

Vilken fantastisk Midsommarhelg det har varit.
Det började redan i torsdags med volleyboll turnering ute i hårnacka.
Massor utav vin och några matcher senare blev det bastu med tillhörande bad.

Midsommarafton begav sig till Grisslehamn med pojkvän och tillhörande familj. Sill-lunch med tillhörande nubbe (åt faktiskt två sillbitarmen rörde inte nubben), Strandhäng, födelsedagstårta för Anders, femkamp, grillning och sen var det bara att hänga med i svängarna. Jag och Pär sa ifrån runt ett.
Då var det tre tappra soldater kvar på banan. De var inte sommarblommor dagen efter.

Jag och älskade Pär skulle sedan igår iväg och kampa. Jag var jäkligt taggad men dessvärre kom der regnmoln, regn, lite sol och sen regn. Men kampinglivet prövade vi på iaf.  Vi tände grillen och grillade kött, majs, kokade potatis och kronärtskocka. Sen till efterrätt tog vi bort gallret och grillade marshmallows.

Vi satte även upp tältet på baksidan, så med täcken, liggunderlag, sovsäckar och kuddar gjorde vi det riktigt mysigt och varmt i tältet. Sen att jag vaknade en gång i timmen av platsbrist, kyla och underliga ljud är en annan historia.

Nu ska jag snart iväg och träffa mina favorittjejer som har haft en riktigt hård helg.
Bilder kommer, från hela helgen. Med de får komma sen. Vi snackes mina små hjärtan.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jäklar vad mysigt! Man blir till och med lite pirrig i magen! :)

2010-06-29 @ 22:48:06
URL: http://lisarytterlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0