Det är kallt 2600 m över havet.

Jag känner mig riktigt bortskämd här på vårt hostel. Internet är fantastiskt och går riktigt snabbt. Jag kan sitta uppkopplad jämt om jag skulle vilja. Tyvärr så vet jag att det inte alltid kommer vara så här bra.

Klockan är lite efter 0900  här i Bogota. Jag sitter nere och väntar på frullen som dom så rart tillagar efter förfrågan. Min andre hälft ligger och grisar sig i sängen och tänker då inte röra sig nedåt.

Vi har fortfarande inte bestämt om det blir Medellin eller Cartagena. Det är antingen en 10 timmars bussresa eller en 23 timmars bussresa. Känns lite sådär va.
Men så fort sjusovaren har vaknat så ska vi sätta oss ner och bestämma.

Nu blev min frukost levererad. Och nej, det är inte någe riktigt colombianskt kaffe. Det är nescafe. Gjort i colombia dock. Kässt!


(Annelis önskebild)


Kommentarer
Postat av: jollan

min bästa! jag är rånöjd för din skull... LÖV

2010-03-17 @ 15:56:27
Postat av: Karin

Ser gott ut, men vad är det på tallriken? Mackor?



Haha ja man kan ha tur med sådant. Tappade min mobil i badet en gång när jag badade.. Två timmar på tork så var den hel igen.. förutom att folk ibland sa att det lät som jag var under vatten när jag snackade haha

2010-03-17 @ 17:40:43
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: Maria - livet i Milano ☆

vad gott =)

2010-03-17 @ 17:49:05
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: MixiMammi

Hej!!

Ni ser ut att ha hittat ett jättemysigt hostel..avundsjuk är bara förnamnet....blir så glad över dina uppdateringar Matilda...skönt att få se en bild på Pär.Kramar till er båda. <3

2010-03-19 @ 09:38:12
Postat av: Anneli

Härligt Matilda!!!!

Kram på er...

2010-03-19 @ 21:49:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0