Hej folket.



Jag vet att jag sa att vi inte skulle segla härifrån till Panama men efter lite efterforskningar så ligger det i nästan samma prisklass att flyga, bussar skulle ta närmare tre dagar att ta sig härifrån till Panama och det skulle kosta en tredjedel av vad seglingen skulle göra. Så vi kom fram till att en vecka (nästan) till sjöss skulle göra våra stressade själar gott. Så som det ser ut nu så kommer vi åka på lördag. Men än är det inte hugget i sten när vi  åker så jag återkommer med exakta datum.

Nu ska vi supa och slåss!
Pär drar en skön strandpose.

Kommentarer
Postat av: MixiMammi

Skall bli spännande att följa er resa till havs, är det en stor båt!!!Hur många fler blir ni och skall ni jobba på båten.

När det gäller Pärs pose, så känner jag igen minen när han skall bli fotograferad, den säger om detta tycker jag inte :)Kram på er

2010-03-26 @ 16:47:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0