Medellin.

Sitter just nu pa vart hostel har i Medellin. Min dator ligger inlast i ett litet skap. Jag sla vad om att den kanner sig ensam och bortglomd i skapet. Vi sover namligen i ett dorm tillsammans med fyra andra oklara manniskor. Tack och lov att det bara ar for tva natter. De luktar namligen svett! Usch!

Men ah, bussresan hit var som en bussresa ska  vara. Lite plats, mycket manniskor. Overallt langst vagarna stod det militarer som ibland stoppade bussen och ibland lat den aka vidare. Vi klarade oss utan nagra missoden.

Imorgon ska vi till Pablo Escobars grav. For er som inte vet vem det ar sa bor ni lasa pa er historia lite. Googla vettja.

Nu haller jag pa att somna. Klockan ar faktiskt snart halv elva.  Lite for sent for min del!

Godnatt, drom sott. Ta hand om er och framfor allt: Lev lite mer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0