Nu högg vi det i sten!

Efter en alldeles för blöt kväll med alldeles för mycket Sangria vill jag idag bara glida runt som en grönsak. P ligger i sängen som en grönsak.

Imorgon kommer vi segla. Härifrån Cartagena, Colombia till San Blas öarna, Panama.
Själva seglingen tar två dagar sen kommer vi att Segla runt bland öarna där ute inågra dagar innan det är  dags att bege sig.

Jag är taggad till tusen och hoppas på fint väder och inga vågor.

(Den här lilla textraden är till min mamma, ni andra slipper läsa) Detta betyder att radioskuggan kommer falla över mig i en vecka. Inga blogginlägg, inga statusuppdateringar, ingenting. Kanske att telefonen  fungerar men vänta dig ingenting.


Men vi hörs imorgon innan vi sticker. Oroa er inte.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Puss puss humleplutt,jag är helt lugn och har redan kollat upp båten ni skall åka med :-D

Hoppas ni får det riktigt mysigt.

2010-03-26 @ 19:37:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0