Hej alla fans!

Nej, jag har inte dött eller gått under jord. Jag har haft lite andra saker för mig bara.
Jag har vart på nattliga utflykter i kökets tecken.
Jag har flygit fram och tillbaka tillbaka till Halmstad för att medverka på en vild coctailmiddag och en finbal.
Jag har legat och yrat under ett täcke.
Jag har velat fram och tillbaka med min far vare sig vi ska åka till Barcelona, Istanbul eller Rom över jul. Cypern, Sicilien och Malta har även vart på tal. Än är inget bokat, men nånstans ska vi. Så ingen vidrig juldag för min del. Men jag vill tillbaka till Istanbul. Så jag håller tummarna för det!
Sen så kan jag dra några trevliga  word-droppers om vad jag gjort: Bubbel, öl, vinshots, dans, mat, födelsedag, mys, böcker, jobb, gnissel, vernisage, film, fest, sol, snö, ciggaretter och en massa massa skratt!
Jag ska bli bättre alla fans, jag lovar. Så fort jag får tillbaka min iphone som fortfarande är på vift.
Men jag älskar er endå.
Juste, Grattis C.G för att du höll tummarna hårdast ännu en gång.
Puss på er alla fans!

Kommentarer
Postat av: C

Lyfter på hatten för din ödmjukhet! Tyvärr gick det ju sämre i torsdags=(...bara hoppas att vi både får vinna idag! Sen funderar jag när vi ska sätta oss ner och ha ett litet taktiksnack, var ett tag sen =)

Sköt om dig fantastiska Tilda!

2010-11-27 @ 12:57:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0