Den här vita och lurviga saken är min nya ...

dsc01208 (MMS)

Den här vita och lurviga saken är min nya sovkompis. Hon glider in i mitt sovrum och lägger sig till rätta. Gärna på mig Och låter tills jag vaknar så jag måste klappa henne. Som i morse, då vaknade jag av att hon hade lagt sig till rätta på min mage. Inte vid sidan om utan mitt på magen. Efter jag hade slumrat om en sekund så delade vi helt plötsligt kudde. Och jag som inte för har en ordentlig kudde utan använder mig utav två av mammas prydnads kuddar. Det är lite kudde som det är. Och att sen dela med en hårboll, det är trångt. Och som vanligt sprang jag till bussen. Jag tror det hänger kvar sen min gymnasie tid då jag alltid sprang till bussen. Nu blir det en 40 min powernap på bussen. Skönt! Vi hörs alla fans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0