Hej alla fans!

Idag är en bra dag.
Igår var en bra kväll.
Åkte hem till en kär vän innan jag skulle plocka upp mamma på Arlanda. Hon har vart i Milano. Inte att rekomendera tydligen. Sen vann fina Djurgården mot fula Timrå. Radiosporten är så värt. Mamma skrek att jag skulle hålla händerna på ratten och ögonen på vägen när jag jublade över Ölvestads 5-2 mål.
Idag ska jag jobba till fem. Åka på en massage och sen hem till de finaste Michan och Sanna i Hornstull.
Det blir mys för hela slanten.
Så, nu vet ni alla stalkers vad jag ska göra.
Snackes.
Puss

Kommentarer
Postat av: Michan

wwweeeeaaaiiiiyy! :)

2010-10-06 @ 13:12:59
URL: http://michaelaronneborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0