Mästaren har gjort det igen! Klev upp 05.2...

dsc01209 (MMS)

Mästaren har gjort det igen! Klev upp 05.25, panik på slängning av kläder, tandborsten i halsen, matlåda, packa väskan, panikkissa. Klockan ringer 05.30, slänger på mig jacka, halsduk, väntar och skorna springer ut genom dörren. Springer som en gasell ut på baksidan skuttar över trädgården ut på gångbanan. Förbereder mig för sprinterloppen framför mig Tar ett djupt andetag ( kanske ska tillägga att jag inte kommit ner än 15 meter från ytterdörrn och har redan andnöd) springer för kung och fosterland, får inte missa bussen. Kommer fram till hållplatsen 0532, hinner precis pusta ut en sekund så kommer bussen runt hörnet som på beställning. Lyckligt ler jag och vet att inte heller idag kommer jag komma försent. Har nu precis passerat rösa. Ska sova i en halvtimme innan jag måste kliva av. Godmorgon alla fans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0