Hej alla fans! Undra hur det kommer sig at...

dsc01134 (MMS)

Hej alla fans! Undra hur det kommer sig att jag alltid måste springa till bussen varje morgon. Jag som bor 50 meter ifrån busshållsplatsen. Jag har ingen aningen om varför men det börjar bli ganska så jobbigt med tänke på att jag blir anfådd som en tok och har inte återfått min normala andning innan rösa. Dessutom somnade jag med en knut i mitt halvblöta hår i natt ( alldeles för sent för mitt eget bästa så klart ) så håret antingen som en dålig tokpermanent eller en väldigt fashionable "hej-jag-har-stått-och-fixat-håret-i-säkert-en-timme-nu-på-morgonen-för-att-det-ska-se-så-här-jävla-slarvigt-och-effordless-ut. Jag har inte riktigt bestämt mig än. Välj ni. Det känns även jäkligt kefft att jag redan igår insåg att jag är fullbokad hela veckan. Jag har verkligen inte för en kväll ledig till något annat. Usch vad jobbigt kan jag tycka. Men jag kompenserar det med ett tomt schema veckan efter. Eller, nja helgen där är uppbokad men resten av veckan ( minus en hockeymatch och marknad med melle ) så är jag ledig. Nog med skitsnack. Vi hörs alla fans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0