Would you go to bed with me?

Måste, bör och vill sova mer. Egentligen är det inget som håller mig uppe in på små timmarna. Jag sitter inte i djupa, spännande och intresanta konversationer med fina människor. Jag sitter inte och pluggar. Jag är nog bara vaken tills jag däckar av trötthet för att slippa den kalla sängen. 

Ne, där ljög jag. Jag älskar  att ha min säng för mig själv! Jag älskar att kunna ha täcket runtomkring mig som om jag var i en sovsäck. Jag älskar att kunna vifta med armarna, sparka med benen och sträcka ut mig över hela stora (105cm) sängen utan att behöva ta hänsyn till någon. Så frågan kvarstår. Varför går jag inte i sängs vid 22.00 som jag egentligen borde göra.

Imorgon är det en ny dag. Fast imorgon har redan hunnit blivit idag. Torsdag den 23:e september 2010. Godnatt igår (hängde ni med där?).


Kommentarer
Postat av: Ade

Du är för snygg för ditt eget bästa.

2010-09-23 @ 00:27:11
URL: http://savetheemotion.blogg.se/
Postat av: C

U know I would darling !

2010-09-23 @ 22:50:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0