Akut godissug, måste ha jordgubbssaft, cho...

Akut godissug, måste ha jordgubbssaft, choklad. Godis, glass, sötsaker. Fick av mamma. Bra, bästa mamma. Mottog ett mail som fick mig att le och förstå varför det är så viktigt att våga. Kräftskiva med bästa syster på lördag. Det kommer bli skratt och lite mer skratt hela natten lång. Jag längtar så hjärtat värker. Hade en dålig dag på jobbet. Imorgon blir det nog en bra dag. Bästa, finaste Ade är tillbaka. Jag har saknat honom. Men jag har haft Jennie, snart har jag ingen. Onsdag, torsdag, fredag, måndag, tisdag, onsdag och torsdag. Det här kapitlet tar slut då. Men jag tror det nya börjar tidigare än så. Sova kanske? Och du som inte har nått bättre för dig än att döma ut de jag umgås med, det räcker med dig nu <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0