Helgen då. Den har rullat på ganska så fin...

img_8684 (MMS)

Helgen då. Den har rullat på ganska så fint. I fredags var jag på pannkaksfest hos Axel på Kungsholmen. Jag stod för pannkakorna. Det gick inge bra, de vart brända, trasiga och helt deformerade. Men jäkligt goda faktiskt. Tog sista bussen hem och längtar innerligt tills jag kan sova kvar inne i stan. Räknade lite på det där och insåg att det kommer vara 6 stationer och 11 min mellan mig och Sanna. Så jävla awesome. I lördags var jag över hemma hos syrran på kräftskiva. Det var hon och jag och efter en liten stund kom även Emelie förbi. Vi satt och gaggade och skrattade långt in på småtimmarna. Riktigt trevligt faktiskt. Igår åkte jag in till stan för att ta en härlig vårpromenad med Magnus. Vi vandrade en bra bit känns det som då jag är alldeles mör och öm om fötterna. Nu sitter jag på bussen på väg till jobbet. Sista arbetsveckan. Sen hela 10 dagar ledigt. 10 dagar! Så jävla nice! Vi hörs alla fans.


Kommentarer
Postat av: Näbben

Vi är ju typ grannar snart! Häääääng!

2011-04-18 @ 07:45:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0