Det är på riktigt nu.

Har packat kläder och kläder och kläder till förbannelse. Melle har vart en hjälpande hand när det gäller saker som ska sparas, tas med eller slänga. Det mesta har slängts. Känns skönt, jävligt skönt faktiskt.

Sex lådor kom pappa och hämtade och körde in till stan. Har ungefär tre lådor kvar att packa innan allt är klart. Ett helt liv i nio lådor och två klädställningar.

Jag och Melle har kollat på varandra många gånger idag och bara suckat och tittat ner och insett att jag faktiskt sticker iväg i två år. TVÅ år! Men, det tar bara 4 och en halv timme ner. Tre och en halv om det är Melle som kör. Hon kommer alltid alltid alltid vara min BFF. Usch vad jobbigt och sentimentalt allt är.
Ni får en bildbomb på oss två istället. Enjoy!


Imorgon ska vi dock till studion och ta nya bilder. Kommer bli bästaste! Jag har melle inplanerad varje dag tills jag åker, varje dag I tell you!

Kommentarer
Postat av: Melle

Min finaste bästaaaste bästa vän! kan inte fatta hur jag ska klara mig utan dig, du betyder allt för mig! ALLT i tell you!

du är min bättre halva min högra hand! inget kan ta din plats !

2011-08-18 @ 08:39:47
URL: http://mlundinb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0