Hockey och Hiphop


Här är vi, Djurgården och vi är tillbaks igen på gamla hovet våran borg är vårt hem, Djurgården

Jag och Marcus Krüger!

Pata tyckte jag skulle rida på hästen... Sagt och gjort.

Queff försökte lära mig M-tecknet som i Mekk my day.

Queff, jag och Toffer!

Han med kryckan jag och the one and only Pata.

Vem är han?

Still Pee & Ru!

Hemma, alldeles för sent för mitt eget bästa. Blev väl en tre och en halv timmars sömn. Men jag var lycklig. Sista kvällen med Tina och Ade innan jag flyttar. Träffade alla fina människor, lyssnade på sjukt mycket bra musik. KOllade på massor av bra hockey. Träffade Marcus krüger!!! Hur cool? Idag är jag inte den piggaste sommarblomman. Huvudvärk, bensinsmak i munnen, men oj vad det var värt det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0