Fredrik är hemma! På heltid dessutom. Så j...

img_0542 (MMS)

Fredrik är hemma! På heltid dessutom. Så jäkla sweet. Det blev kaffe, vem vet mest och sen lite hockey på det. Fyran var sen så jag missade min buss till snortan. Tur att de går med 30 minuters trafik. Mmjuste. Thank heaven for 7/11. Chockokaffe is the shit! Måste gå hem från station dessutom. Kommer faan inte komma i säng före tolv. Tur att jag inte börjar förens 07.30 imorgon. Det betyder buss 05.52 från mammas mansion. Mm mysigt. Meen jag och Ade har vart så jävla bäst den här veckan så vi har ingenting att göra imorgon. Ingenting! Det är jäkligt smutt. Annars då? Vad händer i mitt liv? Inte mycket vill jag påstå. Jobbar, sover, äter och sen träffar jag underbara människor där i mellan. Men som Highwon skulle ha sagt " jag behöver endast de som har bränts fast, gått in i hjärtat och känns i varje hjärtklapp."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0