<3

Ser sjuk ut med mössa, I know, men håret är inte i topp form direkt. Skulle behövas ett rejält upplyft, men jag vet inte hur. Just nu lägger det sig gärna som Nick Carter, de tidiga Backstreet Boys åren. Inte snyggt.
Helgen är en difus dimma som jag antar aldrig kommer att klarna. Jag behöver sova. Sova så många timmar att kroppen inte kan sova mer. Sen vill jag dricka en massa sprit och lägga mig på en äng och kolla på stjärnorna. Det vill jag verkligen göra. Tänka på livet. Skratta, gråta, drömma sig vidare.
Lyssnar förövrigt på kanske världens finaste låt. Förlorare med Peggy Lejonhjärta.
Det blev ett år med förtvivlan och det blev ett år med gråt
Vi hade smultron ibland med det var korta små strån som ganska snart gick åt
Så efter ännu en sommar och efter ännu ett bråk
Log vi åt varandra och sa: Vi gifter oss en vacker dag när åren fått gå.

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Ååh, Peggy Lejonhjärta! Länge sen man lyssnade på dom, är lite besviken att dom fortfarande inte lyckats släppa någon uppföljare till debutskivan..

2011-01-26 @ 23:18:32
URL: http://blogg.starck.nu/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0